Deprecated: Non-static method JApplicationSite::getMenu() should not be called statically, assuming $this from incompatible context in /home/cekmoz01/domains/moje-mesto.com/public_html/templates/gk_cloudhost/lib/framework/helper.layout.php on line 149

Deprecated: Non-static method JApplicationCms::getMenu() should not be called statically, assuming $this from incompatible context in /home/cekmoz01/domains/moje-mesto.com/public_html/libraries/cms/application/site.php on line 272

Minolovec - Minesweeper

minolovec_minesweeperSpoznajte čudoviti svet minolovca.

Minolovec, zastavice minolovca oz. Minesweeper po angleško je preprosta igrica, ki jo lahko rešimo le, če dobro premišljujemo. Cilj igre je poklikati vsa čista polja oz. polja, kjer ni min. Seveda pa je eden od ciljev tudi rešiti oz. očistiti polje min v čim krajšem možnem času. Svetovni rekord v minolovcu za najtežjo težavnost je 38 sekund. Svetovni rekord za najlažjo težavnost pa je 1 sekunda, kar pomeni da najlažjo stopnjo lahko končate že samo z enim klikom.

V tem vodiču vam bom opisal igranje in pa predstavil nekaj "danih" rešitev, nekaj formul, ki vedno veljajo.



Minolovca zaženete tako, da greste v Windowse in odprete meni > programi > igre > minolovec oz. če imate angleške windows-e menu > All Programs > Games > Minesweeper.



Igrico začnete igrati tako, da odprete polje, kjer ni mine. To polje na žalost ni določeno in ga moramo najti. To pomeni, da moramo včasih tudi po večkrat začeti igro, da najdemo ustrezno polje brez min.




tutorial_20_25



Nato moramo dano situacijo preučiti. Seveda moramo gledati številke (Tisti, ki še ne veste, kaj številke so, ste verjetno še premladi, da bi brali ta vodič). Vsaka številka nam pove, koliko je okoli te številke min oz. polj na katera ne smemo klikniti. Recimo, če je številka 3, potem to pomeni, da so okoli te številke 3 mine - in te mine moramo mi najti oz. obiti. Na polje, kjer ni mine kliknemo z levim klikom. Na polje, kjer smo prepričani, da mina je kliknemo z desnim klikom. Desni klik na polje postavi zastavico in na tisto polje mi ne moremo klikniti z levim klikom. Če na to polje kliknemo še enkrat z desnim klikom se nam pokaže vprašaj, ki je čisto brez potrebe. Nakazoval naj bi polja, kjer nismo prepričani o tem ali mina je ali je ni. Če na vprašaj še enkrat desno kliknemo polje postane neoznačeno. Ko označimo vse mine okoli številke, lahko z obema klikoma (desni + levi klik skupaj) na številko odpremo vsa polja, za katera smo bili prepričani, da tam ni min. (Glej primer!)

Tukaj smo označili mine, za katere smo prepričani, da so tam. Nato smo z obema klikoma kliknili na številko 1, kar je povzročilo, da so se odprla vsa polja okoli te enke. Tak način igranja morate nujno uporabljati, če hočete podirati hitrostne rekorde.



tutorial_20_5 tutorial_20_7

kliknili smo z obema klikoma na številko ena, ki je že imela določeno mino





Pri reševanju minolovca je zelo dobro uporabljati razmišljanje "a ha, tam je zagotovo ena mina, zato je tukaj zagotovo ni" Na primeru lahko vidimo da na tistih poljih, ki se držijo številke 1, tam je zagotovo ena mina. Ker pa je zraven številka 2 pomeni, da kjer je enka ne moreta biti dve mini, kar pomeni, da mora imeti dvojka eno mino na njeni skrajni desni, na njeni srednji oz. levi strani pa je lahko le ena mine. In ker vemo, da je na njeni sredini oz. levi strani zagotovo ena mina, potem vemo tudi, da na skrajno levi strani enke zagotovo ni mine, saj bo ta enka zagotovo imela mino pri dvojki.




tutorial_20_32 tutorial_20_33 tutorial_20_34





Tukaj sem vam prikazal način razmišljanja, s katerim lahko rešite večino situacij v minolovcu. Sedaj, pa si bomo ogledali še nekatere kombinacije, ki nam takoj povedo, kje mine so oz. kje min ni.



Kombinacije pri minolovcu



Če je na robu številka 1.


tutorial_20_8 tutorial_20_10




Če sta pri stranici v ravni črti dve številki 1 (tukaj je prikazano še nadaljnje odpiranje polj). To velja tudi, če je tretja številka 2 ali pa 3.


tutorial_20_9 tutorial_20_11 tutorial_20_12
tutorial_20_13 tutorial_20_14



Če je ravna vrsta in je zraven številka 3.


tutorial_20_2 tutorial_20_3




Če je ravna vrsta in si sledijo številke 1-2-1.


tutorial_20_19 tutorial_20_20
tutorial_20_21 tutorial_20_22





Če je ravna vrsta in si sledijo številke 1-2-2-1.


tutorial_20_1 tutorial_20_4 tutorial_20_6



Če imamo številko 4 in so okoli le še štiri polja.


tutorial_20_15 tutorial_20_16



Če imamo številko 4 v kombinaciji s številko 1.


tutorial_20_17 tutorial_20_18




Če imamo pravi kot in v kotu številko 5.


tutorial_20_23




Če imamo okoli številke 5 še pet polj.


tutorial_20_24

 

 

Če imamo številko 6 vemo, da sta brez mine le 2 polja!


Tukaj pa sta prikazani situaciji, ki ju je malo težje zaslediti in sicer situacija s številko 7 in pa najredkeje številko 8.


tutorial_20_29
tutorial_20_30






Za konec pa še moj rekord, ki znaša 80 sekund. Svetovni rekord v minolovcu znaša 33,95 sekunde, postavil pa ga je Ian Fraser iz Anglije. Najboljši v Sloveniji je trenutno Primož Perger (69 sekund). Bravo Primož!

minolovec rekord



Veliko užitkov v igranju !

 

{jgototop}{/jgototop}

 

Vsi vodiči so na voljo BREZPLAČNO!
Pišite mi

Želite mnenje ali pomoč pri vašem projektu?

Pišite mi in bom pomagal, kakor bom v tistem trenutku lahko.